Koncernen
Stabiliteten i en familiedrevet virksomhed understøtter en langsigtet, værdiorienteret forretningsform.

Strukturen

I de senere år har Lavazza Group været i gang med en proces med det formål at udvikle sig internationalt for at styrke sin uafhængighed og evne til at konkurrere på globalt niveau

Datterselskaberne
lavazza-le-consociate-m
  • +90

    Lande, hvor Lavazza er til stede

  • +4000

    Partnere

  • +50

    Training Center over hele verden

  • 64%

    Af indtægter genereret fra markeder uden for Italien

  • 37%

    Markedsledende inden for detailhandel i Italien med en markedsandel målt på værdi

  • 1,87 mia. €

    Nettoindtægter: en stigning på 9,3% i forhold til 1,71 mia. € i 2017

  • nr. 38

    er blandt verdens top 100 brands på Reputation Institutes Global RepTrak® for 2019

Andre gruppe-brands
lavazza-chi-siamo-il-gruppo-loghi-slider
Vores kontorer og distributører
FILTRÉR EFTER

Rapport og erklæring

Se Lavazza Groups årsresultater for 2018.

DOWNLOAD ERKLÆRINGEN