ALT ALT

Vogue og Lavazza omdanner glitter til guld

Start Modeugen i Milano med en glamourøs morgenmad i Lavazzas Flagship Store.

Af Lavazza Team 2-3 minutter

Modeugen i Milano er meget mere end eksklusivt tøj og mode, den handler om atmosfære. Syv dage, hvor du indånder glamour og tendenser i hvert et hjørne af epicentret for italiensk mode. Da Lavazza også er et kendt brand, ville vi også være en del af den.

Derfor arrangerede vi sammen med Vogue.it begivenheden De syv former for morgenmad. Vi skabte syv forskellige morgenmadsmenuer inspireret af se seneste madtrends: en unik og lækker opskrift til hver dag under Modeugen i Milano. Vores mål var at hjælpe modefolkene fra hele verden med at komme godt i gang med dagen, så vi tilbød dem en exceptionel kop kaffe og en helt unik morgenmad: fra kaffe fra mokkakander med taco-kage til espresso med ristede briocher med vaniljesmør og kaviar med kaffe – serveret af Lavazza og Vogue.it!

             

Begivenheden foregik i vores første Flagship Store i Milano, som blev indviet i forbindelse med denne verdensbegivenhed i 2017. Hver opskrift skulle være en lille æstetisk komposition, som blev fotograferet og var med i theVogue.its galleri.

Kundeservice

Har du brug for hjælp? Se vores ofte stillede spørgsmål eller kontakt os.