TILBAGE
A cup with

Mick Desmond

Udgivet den 02 august 17

Medie- og forretningsdirektør

 

Mick Desmond er medie- og forretningsdirektør for Wimbledon, og han er ansvarlig for  “alt vedrørende kommunikation, omsætning, forretningspartnere og relationer til transmissionspartnere.”

 

 

“Vi opretter alle mulige typer af indhold og ikke kun om tennis: Hvad der sker i Royal Box, maden, moden, de kendte, der er mødt op ...” Kort sagt: Wimbledon skal ændre sig konstant for at forblive sig selv.

Det er et synspunkt, der fortæller historien om den varige og konstante succes bag den ældste og mest prestigefyldte Grand Slam i verden.

 

Det er et altomfattende job, der kræver viden om, hvordan man skaber balance mellem innovation og tradition, og at kunne holde trit med tiden uden at ændre turneringens sjæl. “Et slående eksempel,” beretter han, imens han nyder en Lavazza-cappuccino, “leveres af vores digitale platforme. De appellerer til en yngre målgruppe, fordi de giver dem mulighed for at følge Wimbledon, hvor og hvornår de vil.”

 

Vi har fundet flere artikler, der måske er interessante for dig...

MAGASIN
Galleri Roland-Garros 2018

LÆS MERE
MAGASIN
Australian Open 2018

Galleri

LÆS MERE
MAGASIN
Roland-Garros 2018

Galleri

LÆS MERE
MAGASIN
Neil Stubley

A Cup With

LÆS MERE
MAGASIN
Nick Pearce

A Cup With

LÆS MERE
MAGASIN
Mathilde Chatellard

A Cup With

LÆS MERE
MAGASIN
U.S. Open 2016

Gallery

LÆS MERE
MAGASIN
U.S. Open 2017

Gallery

LÆS MERE
MAGASIN
Sandbane

Agassi's Diary

LÆS MERE
MAGASIN
Imogen Davis

A cup with

LÆS MERE