Mick Desmond er medie- og forretningsdirektør for Wimbledon, og han er ansvarlig for “alt vedrørende kommunikation, omsætning, forretningspartnere og relationer til transmissionspartnere.”
Udgivet den 02 august 17
Mick Desmond er medie- og forretningsdirektør for Wimbledon, og han er ansvarlig for “alt vedrørende kommunikation, omsætning, forretningspartnere og relationer til transmissionspartnere.”
“Vi opretter alle mulige typer af indhold og ikke kun om tennis: Hvad der sker i Royal Box, maden, moden, de kendte, der er mødt op ...” Kort sagt: Wimbledon skal ændre sig konstant for at forblive sig selv.
Det er et synspunkt, der fortæller historien om den varige og konstante succes bag den ældste og mest prestigefyldte Grand Slam i verden.
Det er et altomfattende job, der kræver viden om, hvordan man skaber balance mellem innovation og tradition, og at kunne holde trit med tiden uden at ændre turneringens sjæl. “Et slående eksempel,” beretter han, imens han nyder en Lavazza-cappuccino, “leveres af vores digitale platforme. De appellerer til en yngre målgruppe, fordi de giver dem mulighed for at følge Wimbledon, hvor og hvornår de vil.”